top of page

עולים מדרגה

שלום לכל משתתפי פרויקט innovate אשדוד,

מועד ההקאתון מתקרב והמשימה שעליכם להגיש מחר מעלה את הפרויקט שלכם מדרגה ואתם אמורים להתחיל ולעבור משלב המחקר והתכנון לשלב היישום.

כל אחד מהצוותים אמור לפעול ולהתקדם במקביל בשני צירים:

הציר הראשון הוא ציר ניהול הלקוח. ציר זה כולל את בירור הצרכים, המחקר, התכנון ואיסוף החומרים ובו עסקתם רבות בשבועות האחרונים. במסגרת המשימות שעסקו בציר זה נדרשתם לאתר לקוח, לפגוש אותו על מנת לגבש החלטה לצאת לפרויקט המשותף ולערוך הכרות, מחקר ובירור צרכים. כנגזרת מכל אלה נדרשתם לכתוב מסמך אפיון לאתר ובו להתוות את החזון והתכנית שלכם לבניית האתר.

הציר השני הוא ציר היישום הטכנולוגי. ציר זה כולל את העבודה על פלטפורמת wix ובניית ויישום האתר בפועל. במסגרת זו אתם נדרשים להרבה למידה עצמאית ועבודה (לפעמים בשיטה של ניסוי ותעייה) בעזרת הכלים שריכזנו לכם בעמוד ארגז הכלים.

בין הכלים שעומדים לרשותכם: במסגרת זו אתם נדרשים להרבה למידה עצמאית ועבודה (לפעמים בשיטה של ניסוי ותעייה) בעזרת הכלים שריכזנו לכם בעמוד ארגז הכלים. ציר זה כולל את העבודה על פלטפורמת Wix ובניית ויישום האתר בפועל. הציר השני הוא ציר היישום הטכנולוגי.

  • קורס Wix Webmaster- בעזרתו תלמדו איך לבנות אתר ב Wix

  • Wix Help Center- בו תמצאו תשובות לשאלות בעזרת מילות חיפוש

  • Contacting Wix Support- למרכז התמיכה של Wix תוכלו לפנות בשאלות ספציפיות לאתר ולצרכים שלכם.

  • קבוצת Wix בפייסבוק- כאן תוכלו להתייעץ עם משתמשים אחרים של Wix בישראל בנוסף לכך, הוספנו לאתר הפרויקט רשימת שאלות נפוצות. אתם מוזמנים לשלוח לי שאלות נוספות שאתם חושבים שיוכלו לעזור לצוותי הפרויקט ותרצו שנפרסם שם

חשוב לי להדגיש כי גם אם אתם חווים עיכובים בציר ניהול הלקוח, כדאי וחשוב שתנצלו את הזמן בכדי להתקדם בלמידה שלכם ולהשלים את קורס Wix Webmaster. הקורס מסביר את תהליך בניית האתר בצורה מובנית וכולל תכנים מקצועיים טובים וחשובים לכל בעלי התפקידים השונים בפרויקט. תוכלו לגלול בין רשימת הנושאים כדי לעבור לנושא המעניין אתכם במיוחד כרגע.

בנוסף, במידה ואתם נאלצים להחליף לקוח בשלב זה, אנא צרו איתי קשר ואפנה אתכם לגורמים רלוונטיים.

 

בנוגע למשימות הפרויקט ולוח הזמנים:

  1. חשוב שתשתדלו בלוח הזמנים של המשימות כיוון שלוח הזמנים הזה יביא אתכם מוכנים להקאתון עם גרסת אלפא ראשונה של האתר עליה תוכלו להמשיך ולעבוד.

  2. גם במידה וביום הגשת המשימה עוד לא הספקתם להשלים את כלל הפעולות המפורטות בהנחיית המשימה, אנא היכנסו למשימה וכתבו לי מה כן עשיתם, צרפו את הקישור לתיקיית הדרייב המשותפת שפתחתם ואת הקישור לחומרים שנדרשו וכן הספקתם להתקדם בהם.

  3. התקשורת בינינו מאוד חשובה לי. אם תעדכנו אותי מה קורה, גם במקרים בהם אתם נתקלים באתגרים ובעיכובים, אוכל לסייע לכם בצורה טובה יותר.

  4. במידה והגשתם משימה חלקית אנא הקפידו להגיש אותה מחדש ברגע שתשלימו אותה במלואה.

אני אשמח להגיע ולהיפגש עם הצוותים בבית הספר. אנא עדכנו אותי אם אתם רוצים לקבוע איתי פגישה ונתאם מועד מתאים.

וכמובן - אל תשכחו שעליכם להגיש משימה נוספת ולקרוא את ההנחיות של המשימה הבאה

 

בהצלחה אני כאן בשבילכם

שרית

bottom of page